Трудовий колектив Інституту продовольчих ресурсів Національної академії аграрних наук України поінформували про набір до сил Територіальної оборони Дніпровського району для проходження служби за контрактом. До обговорення питання долучилися військовий комісар центру комплектування та соціальної підтримки Дніпровського району (РТЦК та СП) Олександр Майборода, т.в.о. голови Дніпровської райдержадміністрації Павло Бабій, в.о. командира батальйону територіальної оборони Дніпровського району Олександр Ґазєєв, керівництво та співробітники Інституту.
«Комунікаційна стратегія потребує правильно доносити до людей інформацію про територіальну оборону. Саме для цього ми розпочали активну інформаційну кампанію вступу до резерву сил Територіальної оборони Дніпровського району», - відмітив Павло Бабій.
Олександр Майборода розповів присутнім щодо вимог до кандидатів на військову службу та обов’язків які будуть виконувати військові територіальної оборони. Також поінформував щодо особливостей діяльності та функції Тероборони.
«Метою національного спротиву є підвищення обороноздатності держави, надання обороні України всеохоплюючого характеру, сприяння забезпеченню готовності громадян України до національного спротиву», - зазначив військовий комісар.
Наприкінці зустрічі співробітників Інституту цікавили певні питання, серед яких: граничний вік для вступу до лав Територіальної оборони, матеріально-технічне забезпечення добровольців та особливості підписання контракту на проходження військової служби в підрозділах Тероборони тощо.
Довідково.
Завданнями територіальної оборони є:
- своєчасне реагування та вжиття необхідних заходів щодо оборони території та захисту населення на визначеній місцевості до моменту розгортання в межах такої території угруповання військ (сил) або/чи угруповання об’єднаних сил, призначених для ведення воєнних (бойових) дій з відсічі збройної агресії проти України;
- участь у посиленні охорони та захисті державного кордону;
- участь у захисті населення, територій, навколишнього природного середовища та майна від надзвичайних ситуацій, ліквідації наслідків ведення воєнних (бойових) дій;
- участь у підготовці громадян України до національного спротиву;
- участь у забезпеченні умов для безпечного функціонування органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування та органів військового управління;
- участь в охороні та обороні важливих об’єктів і комунікацій, інших критично важливих об’єктів інфраструктури, визначених Кабінетом Міністрів України, та об’єктів обласного, районного, сільського, селищного, міського значення, районного у містах рад, сільських, селищних, порушення функціонування та виведення з ладу яких становлять загрозу для життєдіяльності населення;
- забезпечення умов для стратегічного (оперативного) розгортання військ (сил) або їх перегрупування;
- участь у здійсненні заходів щодо тимчасової заборони або обмеження руху транспортних засобів і пішоходів поблизу та в межах зон/районів надзвичайних ситуацій та/або ведення воєнних (бойових) дій;
- участь у забезпеченні заходів громадської безпеки і порядку в населених пунктах;
- участь у запровадженні та здійсненні заходів правового режиму воєнного стану в разі його введення на всій території України або в окремих її місцевостях;
- участь у боротьбі з диверсійно-розвідувальними силами, іншими збройними формуваннями агресора (противника) та не передбаченими законами України воєнізованими або збройними формуваннями;
- участь в інформаційних заходах, спрямованих на підвищення рівня обороноздатності держави та на протидію інформаційним операціям агресора (противника).
Інформацію підготовлено відділом з питань інформаційної політики