Офісом ефективного регулювання (BRDO), на замовлення Державного агентства з питань електронного урядування та Фонду Східна Європа у рамках проекту «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) та програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), проводиться дослідження оцінки якості державних послуг, якими компаніями користувались в електронному та паперовому вигляді.
На даному етапі досліджуються такі послуги:
Послуги для фізичних осіб:
- Реєстрація, внесення змін та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця.
- Призначення допомоги при народженні дитини.
- Надання довідки про несудимість.
Послуги для бізнесу:
- Повідомлення про початок будівельних робіт. Декларація про готовність об’єкта до експлуатації.
- Декларація відповідності вимогам протипожежної безпеки. Ліцензія на провадження протипожежної діяльності.
- Видача ліцензій на послуги з автоперевезень пасажирів та вантажів (розширення, звуження, анулювання).
- Повідомлення про зміну даних перевізника.
- Дозвіл на спеціальне водокористування.
Анкета знаходиться за посиланням:
http://brdo.com.ua/opytuvannya-otsinka-efektyvnosti-elektronnoyi-protsedury/.
Відповіді на запитання необхідні, щоб з’ясувати наскільки ефективно впровадження публічних електронних послуг в Україні допомагає оптимізувати час і гроші користувачів державних послуг та уникнути корупційних ризиків. Опитування анонімне, результати використовуються в узагальненому вигляді.
Контактна адреса Офісу ефективного регулювання (BRDO): м.Київ, 04071, вул. Хорива, 55-к, тел. +38(044) 332 49 12, сайт: www.brdo.com.ua
За інформацією Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)