У столиці скоро поступово запрацює багатофункціональна електронна картка «Муніципальна картка «Картка киянина», яка стане логічним продовженням проекту «Картки Киянина». Відповідне рішення наприкінці грудня прийнято на сесії Київради. Наразі ще діє й «Картка киянина» попереднього зразка, яка поступово буде виводитися з обігу.
Тим киянам, які ще не мають ніякої картки, радять звертатися до Ощадбанку й отримати її за 4-7 днів. Нагадаємо, що всі соціальні виплати у столиці здійснюються на «Картку киянина»: інвалідам, багатодітним сім’ям, пенсіонерам, учасникам АТО й іншим категоріям. Тому її обов’язково мають оформити ті, хто звернувся до міських підрозділів соціального захисту за допомогою. Наразі «Картка киянина» емітована у більш ніж 700 тисяч мешканців міста.
Як пояснив директор Департаменту соціальної політики КМДА Юрій Крикунов, основною перевагою «Муніципальної картки» буде розширення функціоналу та перехід на сучасну операційну платформу.
Картка міститиме такі додатки як ідентифікаційний, соціальний (перелік пільг утримувача), транспортний, платіжний, медичний, комунальний, торговий тощо. Крім того, нова картка як і «Картка киянина» надає власнику ряд знижок, зокрема - знижки в аптеках мережі КП «Фармація», знижки у великих магазинах «Фуршет», «BILLA». За допомогою картки можна голосувати за проекти Громадського бюджету, записуватися до лікаря, сплачувати за житлово-комунальні послуги. У майбутньому передбачені знижки на паркування та додаткові знижки на проїзд для киян – не пільговиків від 7,10-7,50.
- Всі ці сервіси будуть доступні і на існуючій версії «Картки киянина», яка працюватиме до кінцевого терміну дії таких карток та буде переведена на нову платформу автоматично. Тому замінювати її на «Муніципальну картку» не має потреби. Всі нараховані пільги будуть також збережені, - заявив директор Департаменту соціальної політики Юрій Крикунов.
За його словами, отримати «Муніціпальну картку» вже можна, подавши відповідну заяву до банку – учасника проекту «Муніципальна картка «Картка киянина» або іншого пункту оформлення та видачі муніципальних карток «Картка киянина». До заяви необхідно буде додати такі документи:
- паспорт громадянина України, або документ, який його замінює;
- довідка про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідальний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
- документи, що підтверджують право на отримання муніципальної картки «Картка киянина» (учнівський квиток, студентський квиток, довідка з місця роботи тощо);
- посвідчення, що дає право на пільги, доплати, допомоги, компенсації (у разі наявності);
- довідку про взяття на облік особи, яка переміщується з тимчасово окупованої території України або району проведення антитерористичної операції/операції об’єднаних сил, видану відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509 «Про облік внутрішньо переміщених осіб» (у разі наявності).
Юрій Крикунов стверджує, що нова Муніципальна картка – це сервіс європейського рівня, який запроваджується в Києві.
За інформацією vechirniykiev.com.ua