Головна  →  Новини  →  4 травня 2018

З 2 травня введені зміни в роботі центрів обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго»

З 2 травня введені зміни в роботі центрів обслуговування клієнтів ПАТ «Київенерго»

Прес-служба ПАТ «Київенерго» повідомляє, що з 2 травня 2018 р. у зв’язку із завершенням договору між Київенерго та КМДА на управління комунальним майном з усіх питань щодо опалення та гарячого водопостачання мешканці Дніпровського району можуть звернутись до центру комунального сервісу (ЦКС) за адресою:  вул. Миропільска, 13А.

Юридичні клієнти можуть отримати консультації з питань теплопостачання з 15 травня 2018 р. у  центрі обслуговування за адресою: Будівельників, 25.

Консультацію з опалення та гарячого водопостачання кияни можуть отримати у контакт-центрі за новим номером 247-40-40 з понеділка по суботу з 09:00 до 20:00.

Крім цього, з 2 травня найбільші центри обслуговування клієнтів «Київенерго» за адресами вул. Мельникова, 31, Жилянська, 83/53, М. Тимошенко, 18, М. Закревського, 14, Бориспільська, 6-А, Драгоманова, 40-З, пр-т Голосіївський, 30-Б та вул. Вільямса, 3/7 надають послуги виключно з електропостачання клієнтам ПрАТ «ДТЕК Київські електромережі». Їх графік роботи можна переглянути: https://kyivenergo.ua/ee-home/contacts

Отримати інформаційно-консультаційні послуги з електропостачання також можна:

  • у контакт-центрі 1588 (безкоштовно для стаціонарних, мобільних Vodafon та Київстар)
  • в Особистому кабінеті з електропостачання: https://ukrbilling.com/byt/kyivenergo/ua
  • за допомогою форми зворотнього зв’язку на сайті для клієнтів: https://kyivenergo.ua/ee-home/contacts

За матеріалами: kyivenergo.ua

Перейти до спискуВерсiя для друку